En vecka kvar till studenten.

Intressanta senaste dagar.
Jag har spikat betyg i alla ämnen förrutom Kultur och Idéhistoria.
Men det IG:t är kvar sedan ett år tillbaka.
Jävla kärring till lärare.

Resten av ämnena har jag spikat bra betyg i.
VG i Projektet.
MVG i Psykologi.
*stolt*

Det har varit lite kivigt dom senaste dagarna med mitt känsloliv.
Urk.. I really love you.
Let's not kivas any more.
Vet att det är jag som tar upp det.
Men jag vill inte behöva ha anledningar att ta upp det.
It's a responsibility we both have.


Förövrigt. Photoshoot med Rania igår. Kolla bilddagboken för samtliga bilder.
Kommer nog ladda upp några här när jag är klar med redigeringen.
Puss ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback