Lista: Tidsfördriv

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG...
Kramat min mormor: Hon är död.
Slagit någon: Jag är tydligen rätt våldsam när jag sover. 
Städat rummet: Inte nu det senaste nej.
Bakat en sockerkaka: Nopes.
Ätit pizza: Hmm.. Tror jag åt en pizza, ja. Suddigt minne. 
Skrikit åt någon: I telefon.
Varit uppe längre än 02:30: Varje natt förrutom igår.
Åkt flygplan: Nej.
Åkt tåg: Ja, hem.
Pratat i telefon mer än 40 minuter: Ett par gånger. 
Slösat mer än 30 kr på godis: Sammanlagt.
Spelat dataspel: Ja.
Köpt kläder/skor: Jag fick kläder köpta åt mig i min frånvaro.

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG...
Gått på toaletten mer än 10 gånger: Hmms.. Hemma hos carro fick man springa mellan toaletterna, så sammanlagt, ja.
Hoppat ut i snön och skrikit: Snön?
Gett någon komplimanger: Mm.
Använt handkräm: Nej. XD
Borstat tänderna: Ja.
Sparat pengar i spargris: Pengar skall användas, mina är använda.
Sagt hej på hebreiska till någon: Nej?.
Pussat någon: Mm.
Sagt jag hatar dig till någon: Nej.
Sagt att jag älskar dig till någon: Ja.

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...
Ätit: Ja
Kollat klockan: Jao.
Sjungit: Nej.
Svarat i telefon: Ja, kommer göra det igen närsomhelst. 
Hostat: Harkel host.
Spytt: Nej.
Kollat på TV: På en TVskärm. 
Lyssnat på radio: Nej.
Skickat ett sms: Nej.
Installerat en skrivare: Öh.. :P 
Läst mer än tio rader på engelska: Ja. YouTube. 
Skrivit blogg: Detta blir ett blogginlägg.
Gråtit: Inombords kanske.

JUST NU...
Sjunger jag: Nej.
Gungar jag på stolen: Sviktar. 
Lyssnar jag på musik: Nej, det är väldigt tyst här. 
Kliar jag mig någonstans: Nopes.
Äter jag: Nej.
Hoppar jag: Nej.

VÄLJ BLAND...
Svart eller vitt? Svart
Katt eller hund? Hund
Natt eller dag? Natt
Solsken eller månsken? Månsken
Sommar eller vinter? Sommar
Julafton eller födelsedag? Julafton
Coca-Cola eller Fanta? Sprite
Lipstick eller Lipgloss: Inget för mig. 
Film eller bok? Bok
Färg eller svartvitt? Svartvitt
TV eller radio? MP3
Rock eller Rap: Rock
Sko eller Sandal: Sko
Cykel eller moped? Cykel.
Buss eller bil? Buss
Bowling eller kubb? Bowling
Basket eller Fotboll: Basket om man måste välja
Berg-och-dalbana eller Vattenbana: Berg och dalbana.
Droger eller Likör: w00t? alkohol. :P
Guld eller Silver: Silver
Nike eller Adidas: Öh..
Titta på TV eller stirra in i väggen? TV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback