Helg på Flaménska

Önskade nästan att jag hade skrivit inlägget för 10 minuter sedan.
Magkänslan var på topp då.
It's funny how it can drop like a rock from the sky down into the deep dark sea.

Den här helgen har varit speciell.
Hade tänkt att skriva lite kuriosa om vad man gjort och så, men jag vet inte?
Borde jag det? Vet ju inte vilka som kommer läsa min blogg..
Har haft ett ton besökare på den redan som jag ej känner.

Nu har jag suttit av min tid som tavelvakt på Flaménska Galleriet.
Vår utställning står där nu. Mina föräldrar vad där och kikade idag.
Jag var tavelvakt där igår och idag. Jag hade egentligen projektet att göra klart i helgen..
Skall sitta hela natten nu med det. Hoppas att jag hinner.
Hade dock annat för mig.

Den här helgen har varit speciell.
Carro kom hit i fredags. Blev rätt glad.
Trög start, med tanke på ett par saker som har hänt.
Men hon sov över. Vi spenderade större delen av lördagen i stan.
Vi åt glass och drack kaffe.
Sedan bar det av hemmåt.
Hon bestämde sig för att stanna med mig lördagnatten också.
Jag lagade mat igår. Köttfärssås och pennes.
Jag fuskade lite med mina matvanor, men det blir nog bra.
Sedan kollade vi på film.
Superman Returns.
Sedan drack vi te och myste.
Sedan såg vi på Babel.
Babel var.. Intressant.
Djup film.

Att bara ligga med någon i sin famn är väldigt, väldigt trevligt.
Jag är rätt glad.
Eller var?
Jag vet inte. Min magkänsla slogs på.
Kan inte ens riktigt förklara varför.

Kan man verkligen lita på dig angående Daniel?
Övertyga mig, och vi kommer ha fler sådana här helger.

Fick förövrigt världens gulligaste sms, som jag dock inte
tänker skriva ut här. Men jag spann när jag läste.

Känslor kan vara bra ibland. När dom funkar.

Kommentarer
Postat av: Evve

magkänlsa is'nt the shit.. ibland i alla fall

2007-05-28 @ 00:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback