Katastrof undvikt!

Intressant dag. Jag har varit i skolan fram tills nu, trots att jag inte haft någon riktig lektion.
Har fått massor gjort ändå.
3 ämnen har jag räddat. De enda 3 ämnena jag inte fått betyg i ännu.
I'm such a good boy, I think I deserve a reward.
Först är det bild. Har gjort det sista konstverket som behövdes för utställningen.
I'm happy googoo, gjorde klart det idag. Blev en drake med tusch, akvarell och blyerts. Intressant blandning och kul resultat.
Det andra var Estetprojektet. Filmklippning DONE!
Jag rockar! Måste bara bränna ner skiten. Har inte listat ut hur man trollar ner 60 gig till 4 på en dvd-skiva ännu.
Det tredje. Mitt projektarbete.
Carita är bra. She saved my ass. Jag behöver inte teckna klart serien. Jag lägger bara tyngdpunkten på att mitt projekt gick ut på att följa förloppet av hur man Gör en serie. Då är ingen färdig serie nödvändig. Bara allt material innan själva tecknandet. Novellen, manuskriptet, karaktärsskisser, loggbok och rapport.
GO ME! :D

Vad har mer hänt idag?
Pluggade in min mobil i en dators högtalare i skolan, så jag satt och lyssnade på min mobilmusik jättehögt när jag målade. Det var kul. ^^ Folk uppskattar inte min musiksmak.. :(
Sedan träffade jag Elli. Höll henne sällskap och hon och jag pratade ut om lite shit.
Det var verkligen mycket dålig skit som hände på Valborg för alla. :S
Fick ett sms, tror det är från Rania, eller någon annan. ^^ Men jag skall kolla upp det, sedan återgå till min dvd-bränning.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: reila

blöh .p

2007-05-25 @ 02:02:06
Postat av: reila

funkar det nu?

2007-05-25 @ 02:07:31
URL: http://reila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback