Lista: Vad finner jag "sexigt"?

Hittade en intressant forumtråd på helgon jag var tvungen att kommentera. Den handlade om vad man faktiskt finner sexigt. Så jag bestämde mig för att man kan ju faktiskt skriva ner mina svar där här, fast något mer organiserade. Here we go:

* Ögon

-Alltså, ögonen är lätt viktigaste detaljen för att en tjej skall uppfattas sexig. Nu är jag säkert ytlig, men det mesta går faktiskt att åtgärda med smink. Finner det dock jävligt upphetsande om en tjej kan ha heta ögon utan spackel.
* Kan kyssa

-Face it. Förmånga tror att dom är bättre än vad dom är på att kyssas. Sedan måste kyssen matcha min stil för att det skall funka. Ingen tänder på elvisp, dock är det krav på att tungan skall vara med. Skall man pussas, så pussas man, skall man kyssa, så skall man kyssa.
* Mage/Midja

-Det första jag ser på, på en tjej är inte brösten, möjligtvis ögonen, men Oftast magen och/eller midjan. Jag tänder på smala tjejer. Jag är ytlig. Jag klarar inte av fetma. Obs. att det är skillnad på en fet tjej, och en mullig tjej. En kulle/bula längst ner är ingen fara i mina ögon. Dock skall man få mig att tända då är det en smal, definierad och slank midja som gäller.
* Piercings och tattoos

-I?m ashamed. Men det är sant. Inga veka grejer heller. Det skall vara stora saker man står för. Dock inte uberkladd över hela kroppen. Skall man tatuera höften se till att det blir något bra, och inte bara pluttekludd. ^^ Piercings är hett som satan. Alla piercingar är heta på sitt sätt - förutom Septum. ^^ (Min smak igen)
* Attityd

-Jag blir kåt/tänder på flickor som kan visa vad dom vill. Orka tjejer som velar eller är veka. Jag vet oftast vad jag vill med en gång. Då tar jag det. Iof, får jag det jag vill ha för lätt, så finns risken att jag släpper det. Man måste nog veta hur man skall behandla mig i förväg för att få mig.
* Intellektuell

-Jag tänder på tjejer som man kan känna sig på samma nivå som. Orka tjejer som försöker vara överlägsna. Tänder på tjejer som ligger på samma nivå. Tjejer som ligger under glömmer man av rätt fort, och tjejer som ligger över dissar man.
* Liknande ideal

-Alltså, vet inte om det bara är jag, men jag tänder på tjejer som tycker och tänker samma saker som jag. Jämlikhet är en sak som är otroligt viktigt för mig. (Jämlikhet och rättvisa i allmänhet) och har en tjej samma åsiker finner jag det otroligt attraherande (a)
* Bröst
- Obviously. Ja, bröst är hett. Män är skapta för att älska bröst.
Då är frågan vad man gillar för bröst. Som sagt så tänder inte jag på fett. Bröst består av fett - men jag tänder på dem ändå. Paradox. Reultat -> Jag tänder på mindre bröst. AA-B C är på gränser till för stort.

* Rumpa

- I like ass. Inte som att glo på folks rumpor när dom går förbi på stan. Det känns lite väl högstadie för mig. Nej. Men rumpa. Att få smeka, att formen är rätt, känslan är rätt. Det är otroligt osexigt om en tjej har en hängig och degig rumpa liksom. Fast, men ändå utåtstående och ... liksom, med en tjejs former. Rawr. Kurvor tänder jag på.
* Händer

- Jag kan tända på händer. Om dom stämmer. Annars är det inget jag bryr mig om i första hand. Tillåter jag en tjej runka av mig, så tänder jag förmodligen på händerna. Jag tänder inte på små händer. Snarare lite större händer, långa fingrar, slanka fingrar med halvlånga naglar. Inte långa som i oklippta, utan långa naglar. Klippta behöver dom heller inte vara iof, men skall dom ner i mina byxor skall dom fan inte rivas :P
* Hud

- Jag tänder på hud. Ren, slät, fin hud. Jag föredrar blekt före solbränt. Finnar är ett minus, även om det är överkomligt. Det är framförallt känslan på huden jag tänder som satan på. Om känslan är bra, så.. Wow, låt mig röra, och jag är din ^^ Där kommer fett in igen. Feta personers hud är inte skön att ta på. Smidig, varm, inte sträv men liksom.. Den där.. Aww.. känslan? Svårt att förklara.
* Tjejer med initiativ

- Kom på det nu. Det jag tänder mest på är nog när en tjej vågar visa vad hon vill. Liksom, jag är nog ett sådant as som mycket väl skulle kunna tacka och ta emot om en tjej som är utseendemässigt het, skulle komma fram till mig på stan och fråga om sex. Kanske inte egentligen, men nästan. Come on girls! Våga visa vad ni vill, vänta inte hela tiden på att killen skall ta initiativ. ^^
* Röst

- Jag tänder på en röst man klarar av att höra i timtal. Tycker jag om en person vill jag kunna prata telefon med henne. Så lätt är det. Har personen en bekväm röst så tycker jag om att prata telefon med den :D
* Tjejer som försöker få en att känna sig speciell
- Lätt, jag gillar att bli bortskämd. Känna mig behövd. Finns inget mer påtändande än att få sms om att man är grymt saknad. En tjej som tycker att ens sex är det absolut bästa. Those details.

* Hårt sex

- Jag gillar det våldsamt. Inte BDSM våldsamt, det tänder jag inte på. Jag tänder inte på lack och läder i sig. Jag gillar hårt och fysiskt sex. Inte så kinky av mig. I like nails, I like teeth. Jag antar att jag tänder på rätt sorts smärta. Men då måste personen veta vad den gör också. Det skall vara bita och naglar i stundens hetta, inget jävla, ?oh titta, *klös* vad kul, du blöder.? ^^
Vekt sex är tråkigt. Liksom, är det ens flickvän, visst, då kan det funka med massa beröring och långsamt, men då är det en annan typ av sex man har. Då är det ju liksom, ?känslosex?. Jag ÄLSKAR tjejer som vågar låta, som kan släppa lös. Finns inget mer avtändande än en tjej som ligger som en död fisk och inte låter alls. Måste man vara tyst, kväv ljuder på något intressant sätt istället. Typ, hålla för munnen, men inte hålla igen stönen? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback