Lista: Vem är jag?

namn: Ted Nils Egon "BlackRogue" Brögger Thilander
ögonfärg: Just nu är dom väldigt blå.
hårfärg: Svart, nyfärgat.
längd: 185 cm
höger/vänsterhänt: högerhänt
dålig ovana: Ger aldrig upp. ^^
stjärntecken: Vattuman
sko stl: 44-46
är dina föräldrar skilda: Nej. Dom får inte. Inte än. Låt mig flytta först.
skor idag: Har 3 par. Underground, lajvpropsgympadojjer och ett par loafers.
din svaghet: Att jag inte kan erkänna mina svagheter. ^^
dina rädslor: Att inte få bli lycklig, ensamhet, att förlora det jag har.
mål för det här året: Skaffa ett liv, jobb, helst flytta, bli lycklig.
mest använda fras på msn: "Allt blir vad man gör det till."
det första du tänker på när du vaknar: Skall jag skolka eller inte? Oj, det är helg. :P
dina bästa kännetecken: Styrd av mitt humör. Gosig av mig. ^^
när går du och lägger dig: Ibland inte alls.
mest saknade minne: Just nu, den här helgen. (a) Annars, hmm.. Alltså, jag kommer inte på något nu. :S

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja :P Nörd ^^
Gnälla: Det har blivit så nu det senaste. Men palla XD
Sova: Sömn är skönt, men överskattat.
Ta mediciner du inte borde ta: Clarityn är det enda jag äter just nu.
Vilja dö: Hmm.. Jag är odödlig, men när jag blir 60 skall jag nog ta livet av mig.
Drömma mardrömmar: Bah, I'm living in them.
Drömma sexdrömmar: Enligt en hög studier drömmer Alla om det iallafall ett par gånger per natt. We're humans ffs.
Klä dig i svart: Alltid.
Gå till kyrkan: Nej XD
Gå i skolan: Japps. Studenten nu ffs. Måste verkligen fixa till betygen bara.
Röka: Jag erkänner, jag har börjat igen, smått.
Ljuga: Jag brukar inte ljuga. Vill inte att folk skall ljuga för mig - så jag gör det inte för dem.
Hata folk: Hata är lätt att göra.
Lita på folk: De flesta förtjänar det inte, men jag försöker hålla mig öppen.

VEM:
Saknar du mest: Jag saknar en hög människor egentligen. Men Pontus har jag inte fått träffa på jättelänge!
Vill du döda: Låter det förbli osagt.
Rörde dig sist: Carro
Vill du slå: Hmm... Brad Pitt i Seven. Han skulle plågat Kevin Spacey, inte skjutit honom i huvudet.
Vill du kittla: Jag är inte så busig att jag kittlas. Det blir bara mest av misstag. :P
Kramade du sist: Sussanne
Vill du prata med: Mathilda. Nu.
Skrek du på sist: Tony ^^ Han ville ha mitt wow-konto.
Vill du vara som: Mig själv. Orka vara andra, även om det ibland känns som att andra gör ett mycket bättre jobb på att göra det jag vill göra, än vad jag kan.
Sårade dig sist: Finns bara en person jag tillåter såra mig.
Vill du bli galet full med: Hmm.. Just nu Carro, för då skulle det inte bli en snefylla. :P
Gjorde dig riktigt glad senast: Carro ^^
Fick du sms från senast: Sussanne

HAR DU:
För många vänner: Nesch. Snarare för många som kallar sig vänner, men backstabbar.
Flickvän/Pojkvän: Nej.
Förföljelsemani: Öh.. :S Jag har svårt att ge upp, men jag skulle inte kalla det.. Detta?
Tvångstankar: Händer.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte just nu, men dom kommer.
Någon fysisk sjukdom: Just nu är jag frisk.
Någon skada: Har ett par ärr efter vattkoppor och en sprucken framtand.
Färgat håret: Nyfärgat. Svart ^^
Brutit några ben: Ben i sig har jag inte brutit, men tydligen båda fötterna, när jag var mycket liten.
Några piercings: Just nu har jag 3 i örat och 1 i läppen.
Egen dator: Jao.
Bra självförtroende: Stundvis.
Köpt kondomer: Det var länge sedan sist, typ ett år sedan.
Tagit nakenbilder: Tihi ^^
Sagt jag älskar dig till någon idag: Älska är ett väldigt starkt ord.
Bjudit ut någon: Jadå, det har jag.
Varit kär: Mm ^^
Velat vara otrogen: Velat och velat. Den frågan var faktiskt svår.
Varit otrogen: Tyvärr.
Stulit någonting: Snattade när jag var jätteliten.
Lämnat landet: Ett fåtal gånger. Typ; danmark, norge och tyskland.
Gjort något olagligt: Pirate ftw.

HUR:
Svarar du i telefonen: I mobilen: Eluu? I hemtele: Hos familjen Thilander?
Fördriver du tiden: Tänker, spånar på mina noveller och karaktärer.
Mycket pengar har du: Just nu? 125 kr till flak.
Tjänar du pengar: Not really. Inte än.
Ofta bäddar du sängen: När jag får besök.
Ofta diskar du: Näver.
Ofta städar du: När jag får besök.
Många stör du dig på: Jag stör mig på alla då och då.
Ofta träffar du din familj: Well, jag bor med dem - men träffar dem förvånansvärt sällan.

TROR DU:
Att du kommer att bli något: Jag ÄR något. Men vill bli mer.
På rymdvarelser: Orka tänka på sånt? Hellre tänka på livefterdetta och sådant då.
Att folk tycker om dig: Jag tror det ja. Bara det att en hel del inte vill erkänna det.
På ett liv efter detta: Det varierar. Ibland känns en reinkarnation mycket skönare att tro på. ^^
Att fiskar kan tänka: Hmm.. Blubb..
Att du kommer att leva länge: Tills jag är 60, eller om jag är frisk då, tills jag blir sjuk.

VÄLJ:
Katt eller hund: Jag är en hundmänniska.
Vit eller svart: Svart.
Varmt eller kallt: Varmt ^^
Vatten eller land: Land.
Telefon eller internet: Telefon.
Musik eller tystnad: Musik.
Bok eller film: Vägrar välja.
Leva eller dö: Varierar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback