Trött.

Jag är bara så jävla trött på allt och alla just nu.
Framförallt trött på mitt jobb, mina arbetskamrater och såkallade chefer.
Jag är också så trött på hur man bemöter mig.
Har jag texten: "Trampa på mig så mycket du vill, det är helt okej, jag tar den skiten" inpräntat i pannan på mig?
Nej nu jävlar får det vara slut.

Jag tar inte mer skit.
Blir jag illa behandlad, så ger jag upp. Jag slutar med vad jag håller på med.
Jag tänker inte ens berätta, förklara eller diskutera.
Jag bara ger upp. Håller käft och går.

För jag tål inte mer.
Jag orkar inte mer.
- och jag får inte ens bli arg för det.
Det är JAG som blir boven för att jag blir dåligt behandlad.
VAD I HELVETE ÄR FEL PÅ DEN HÄR VÄRLDEN?!

Är det svårt att fatta att det är lätt att överreagera när det kommer lager på lager på lager, AND IT JUST WON'T END?!
Många bäckar små blir ett helt jävla hav tillslut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback