No comment

10 favoriter
Dialekt: Norrlänska
Mat: Just nu har jag extrema cravings efter wok.
Låt: Kryptonite - 3 Doors Down
Tecknad figur: Itachi...... :P
Sport: Kampsport
Komiker: Möjligtvis Nancy Berglund. :P
Veckodag: Jag är tråkig. Fredag/Lördag.
Glassmak: Kaffe/choklad
Soloartist: Lyssnar inte på så många soloartister.. :S

9 för tillfället
Humör: Dåligt.
Tanke: Varför är människor så jävla dumma?
Kläder: Vita boxers med limegröna och gräsgröna fyrkanter.
Bakgrund: En svartvit höstbild i Borås, tagen av mig.
Känsla: Bitter och ledsen..
Tid: 07:30
Bästa sak: Min laptop.
Irritationsobjekt: Själviska, dumma och diskriminerande människor.

8 första

Bästa vän: Rania Rönntoft
Husdjur: Min lilla Jacko. (Blandras: Border Collie/Flatcoated Retriever) samt en Tony. (Byracka)
Kyss: Min första Riktiga kyss var med min första flickvän, Danielle. Jag var så blyg att det tog 20 minuter att komma igång!
Piercing: Den ena i läppen. ^^ Har kommit och gått en hel del efter det.
Förälskelse: I remember clearly. *flin* Det var nog Petronella Brink faktiskt. Jag var dock rätt dissad. ^^
CD skiva: Vandraren med Nordman.
Bil: Har ingen egen.
Ord: "Silence, I kill you." :P

7 senaste

Telefonsamtal: Caroline..
Mat: Ost- och skinkpaj.
Dryck: Varm choklad.
Biltur: Fick skjuts till skolan igår.
Tv-program: Far tittar på nyheterna i fyran just nu..
Spelad låt: Fairytale gone bad - Sunrise Avenue
Köpta klädesplagg: Röd palestinasjal. ;P

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: Jepps. Trial and error.
Brutit mot lagen: *vissla*
Blivit arresterad: Not that I know of.
Badat naken: Jepps. ;P
Varit med på TV: Ett par gånger.
Varit med i tidningen: Fler gånger. :P

5 nej tack
Skolämne: ALL DENNA JÄVLA EXTREMISTFEMINISTBULLSHIT! *morra* Börja lär mig om mångfald istället!..
Mat: Ärtsoppa.
Musik: Rapp.
Dryck: Morotsjuicen som Suzanne älskade... :P
Djur: Getingar är det enda djur jag är rädd för.. (Allergi)

4 saker
Du gjorde igår kväll: Försökte prata med folk - för många dryga människor. Läste lite literattur, och glodde på TVn.
Du kan höra just nu: Mor och far som kivas. Min mor är världens mest konfliktkänsliga katastrof.
Du inte kan leva utan: Jag har precis bevisat att jag klarar mig utan allt, så fuck off.
Du gör när du har tråkigt: Tecknar, spelar gitarr, sjunger, chattar.

3 personer
Du kan berätta allt för: Ingen längre.
Du tycker om: Fuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck off!!!!!
Du inte gillar: Det blir fler för varje dag som går. Att jag orkar bry mig..

2 val
Coca Cola eller Fanta: Sprite
Hund eller katt: Hund

1 önskan
Fuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck off
Fuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck off
Fuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck off
Fuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck off
Fuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck offFuck off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback