Reflektioner

Jag såg precis på min besökarstatistik på bloggen. Min blogg verkar vara en av dem som bryter trenden om att få mest besökare på helgerna. Jag får besökare på veckodagarna, men knappt några på helgen.
För övrigt, angende mit förra inlägg, sekt eller klass, så är det ett arbete under produktion. Jag har redan skrivit 3 till underrubriker. Däribland reflektioner över varför Sverige behöver arbetarklassen, och varför vi aldrig kan lösa klasskillnaderna i Sverige med att bara minska klyftan. Intressant shit. Jag har även skrivit källhänvisningar nu, så att mitt arbete har ett förankrat underlag.

Igår var det storhandel som gällde. Jag har nu inhandlat en helt ny basgarderob med Karin hjälp - underbar pingla det där.

  • 3 svarta t-shirtar
  • ett svart linne och ett vitt linne
  • ett par mörkblå jeans
  • 10 par svarta sockar
  • 3 par underbara boxers som vill få dig att spy. ;)
  • 2 par skor
  • En ny röd palestinasjal
  • Ett par nya piercingsmycken
  • En svart hoodtröja
  • En svart stilfull skjorta

Kudos till henne för att hon var ett av de bästa smakråden jag handlat med.

På tal om ingenting. Jag har en lägenhet på g. Flyttar eventuellt i början på nästa månad!
I'm looking forward to this!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback