Skål för i helvete..

Saker är inte som dom borde vara. Lots of shit at once.
Är så jävla besviken på så jävla många just nu. Människor är verkligen the lowest of the low.
Snodde ett quiz. :P

lite om mig

1. Vad heter du? Ted
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ted fungerar rät bra..
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Nils Egon... ;_;
4. Vilket stjärntecken är du? Vattuman
5. Vilken årgång är du? 89
6. Vart bor du? Borås
7. Bott utomlands? Nope.
8. Flyttat antal gånger? Fyra, förhoppningsvis 5 snart.
9. Vart skulle du vilja bo?  Ingen jävla kommentar..
10. Vilken skolklass? Opus1 söker jag på schemat iallafall.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Något som kommer svepa dig under fötterna.

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
186
2. Hur mycket väger du? 79
3. Hårfärg och frisyr? Svart i lite spretig bena..
4. Ögonfärg? Blå/grön
5. Mest nöjd med? Inget konkret just nu.
6. Minst nöjd? Min otur.
7. Skostorlek? 45
8. Glasögon? Den ende i släkten utan.
9. Har du några piercingar/tatueringar? En tattoo, fler på ingång, ett antal piercingar.

FAVORITER
1. Filmer? Just nu är Sunes sommar riktigt lockande.
2. Låtar? Ingen konkret just nu..
3. Årstider? Höst, om man skippar all melankoli.
4. Mat/dryck? Hasselbackspotatis! ... Och alkohol.. Black Russian.
5. Djur? Orm/Varg
6. Färg? Svart/vit/röd
7. Parfym? ---
8. Tv-program? CSI: LA, Heroes.
9. Ämne i skolan? Ämnet vi har nu Dräper mig.
10. Sysselsättning? Fika.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? En alldeles för sliten svart jacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Ett par nyinköpta svarta fejk converse.
3. Favoritfärg på kläder? Min basfärg är iallafall svart..
4. Favoritmaterial på kläder? "lol"
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Borde skaffa ett till par jeans tror jag..
6. Favoritaffärer? Ingen. :P
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Draget över ett år? 300 spänn i månaden.
8. Favoritmärke? ---
9. Vad har du för byxstorlek? Ingen aning. Prövar mig fram tills något passar.
10. Vad har du för tröjstorlek? Medium.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Egon
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Plånbok, cigg och tändare.
b) väska just nu? Den är tom.
3. Vad är du beroende av? Internet, cigg och närhet. :P
4. Vilket land kommer du i från? Sverige.
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Mina läppar är naturligt bra. ;P
6. Vad tror du på? Jacko
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Ingen.
8. Vad köpte du senast? Bok.
9. Har du nåt husdjur? Jacko.
10. Var bor du? På Trandared, med inte länge till om jag fick som jag vill..


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är kul med dom här listorna! :P

2008-10-19 @ 15:59:19
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback