Camel

Idag börjar jag återigen tidigt, trots att jag inte har några lektioner. Vi hade tänkt att skriva klart vårat projektarbete. Jag fick höra av ett par klasskamrater att vi inte är dom enda opusarna som skall spendera en heldag i biblioteket idag. Förhoppningsvis dör jag inte avtristess. Fast viktigast av allt, förhoppningsvis slipper jag argumentera och motbevisa dom andra i gruppen hela tiden. Det är skadligt för själen!
Vi kan praktiskt taget bråka om allt i gruppen nu. Vi är i grund och botten 3 oförenliga, ostoppbara, oflyttbara viljor.
(Ja, vi är 5 i gruppen, men det är bara 3 av oss som försöker ta den typen av initiativ.)
Allt ifrån hur stort indrag vi skall ha, till vad som menas med en viss rubrik på ett PA.
Jag tackar gud för att vi skrivit färdigt majoriteten av arbetet då vår mor frånvarat. (Den tredje viljan.)


Igår natt gick jag på promenad med Linnea till Maxi. Har aldrig gått dit förrut, så det var en lärorik upplevelse. Jag har även kommit fram till at jag har nya favoritcigg. Camel.
Natten igår var rätt intressant ändå. Det var mycket som kom ut i luften. Delvis pga. att jag ofta tänker med fel huvud, och delvis pga. att människor är väldigt självälskande och destruktiva varelser. Det uttalandet är menat till flera människor på en gång, så ingen enskild person tjänar på att ta åt sig.



Jag lyckades iallafall lura mig själv att inte tänka mer på det som hållt mig vaken den senaste veckan.
Människor är så ortroligt lama och jobbiga. Jag själv däribland, men fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback