En smoothie på morgonen.

Sitter och läser det sista kapitlet i kurslitteraturen nu.
Skumläser samtidigt som jag pimplar kaffe och smoothie.
Idag skall vi sammanställa vårat första projektarbete, det kommer bli en utmaning med studiegruppen jag har.
Fast förhoppningsvis är det inte omöjigt.

Eftersom jag går till skolan varje dag så har min telefon/mp3 varit min räddare i nöden.
Min playlist är rätt soft. Den beskriver nog mig bättre än vad jag själv kan göra just nu.

The Cranberries
Breaking Benjamin
Crasht Test Dummies
Depeche Mode
Lillasyster
Nickelback
Nirvana
Staind
3 Doors Down
Within Temptation

- en rätt speciell blandning av rock, synth och.. övrigt?

Igår såg jag en riktigt gullig reklam på tv angående chokladogram. En liten jävel i örat viskade till mig med en gång att det hade varit världens sötaste present. Medan mitt förnuft sa att det förmodligen är något en stalker skulle göra.
Hur skulle majoriteten av alla reagera om de fick ett litet paket choklad med någon textrad till?
Jag frågade runt i min MSN-lista och kom framtill att det skiljer sig något enormt från person till person.
En vän tryckte på stalker-varningsknappen med en gång.
En annan skulle hälla i sig chokladen och le, oavsett vem som skickade den.
En annan tyckte att det var världens gulligaste grej.

Jag känner mig bara lite överflödig at the moment.
Jag funderar på vad det bästa tillvägagångssättet är.
Och återigen tänker jag för mycket.
Hur ger man någon uppmärksamhet av välvilja, utan att verka kåt, desperat, eller något annat psykotiskt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback