I know..

Jag skulle inte skriva blogg eller logga in på internet öht på ett par dagar..
Men jag är full och ledsen som man får inte begära mer av mig.
Och ja, jag är skillad och skriver asbra när jag är full.
Kan knappt hålla ögonen öppna.. Sitter hemma hos Rania nu.

Var på Rabalder idag. Igår undvek jag, av samma anledning som jag kanske borde undvikit det idag.
Men det gjorde jag ej. Dagen gick bra. Vi var i annelund och höll i en föreningsstation.
Tänker inte gå in på den bortsett från att jag mådde illa av den.
Uppehöll mig i stan med ett par underbara människor till 5 tiden.
Sedan blev det en snabbfika med Rania och hennes vän.

Efter det drog jag till högskolan för depomfest.
Riktigt mysigt. Jag älskar verkligen depom. Myyyysigt och trevligt.
Lärde känna varandra på ett mer personligt plan osv.

Efteråt kom dödsstöten.
Jag låg lätt på 9/10 för mitt mående innan jag drog ner till kårpubben..
Jag slog i backen med en gång.
Jag är så smart och bra.
Tackar dock Sara och Marie för att dom höll mig kvar, för gud vet hur jag hade mått om jag gått..
Fast jag är rätt patetisk och dålig.
När jag väl var där bet jag ihop. Enda tills jag gick därifrån trodde jag att den bitande känslan jag hade i magen och halsen var illamående efter för mycket alkoholkonsumption.
Men så var inte fallet.
Jag är faktiskt.. Ledsen.
Riktigt.. Patetiskt ledsen, och jag har ingen rätt att vara det.
I'm just bad..


Varför kan jag inte bara vara som en normal människa och våga starta en konversation med dig..
Det fanns inget jag hellre ville än att prata med dig.. Istället kunde jag inte ens förmå mig att se på dig..
För hade jag gjort det hade känslan jag har nu kommit fortare = not good.
Du var för fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback