Isolerad frysbox

Gårdagen avslutades med en väldigt lång fika med grannarna. Dom vill kalla sig "de tre vännerna och Ted", och jag är tydligen cool i deras ögon. ^^ *garvar lite* Jag känner mig ju nästan uppskattad. :)
Skall till skolan om ett par minuter idag igen och avsluta projektarbetet. Idag måste vi bli klara, och jag kommer försöka lägga mig i så lite som möjligt.

Kom inte i säng förrän 03, och det får jag lida för nu. Hej kaffe, hej magkatarr, hej novalucid.
Jag älskar Karin. Hon gav mig novalucid.
Rania kommer eventuellt hit ikväll och tittar på film med mig. Några andra planer har jag ej.
Där emot funderar jag på att ta en paus från MSN och internet, precis som en annan tös gjorde.
Hon sa att det var uppfriskande. Jag kan behöva det.

Jag känner mig dum eller/och blind.
Är jag den ende som inte fattar att jag är dissad? XD
Eller är det bara min envishet som håller kvar mig..? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback