Nyvaket eko

Nu skall jag återigen vandra till skolan, onödigt tidigt, onödigt över huvud taget.
Hade vi velat göra klart det här igår, så hade vi gjort det. Vad skall det krävas för att gruppen skall lyssna på mig? Dom enhälligt röstade ner mig, trots att dom gör något som potentiellt kan ge ett streck på arbetet. Jag hoppas dom ser det innan det är försent. Det här är ingen situation jag vill säga: "Vad var det jag sa?", i..

Igår var min eftermiddag rätt trevlig ändå. Jag har haft sällskap och umgåtts större delen av eftermiddagen och kvällen. Det var trevligt att upptäcka att man har flera trevliga tjejer, som jag träffat under introduktionen, som grannar. Karin och jag kanske skall in till Göteborg i början av nästa månad. Det kan bli intressant.

Och jag är fortfarande extremt bitter och cynisk över hela min situation.
Jag är så trött på människor och deras försvarsmekanismer.



Nu sitter jag på Sandgärdet och blir totalignorerad av min grupp.
Detta ständiga tantvälde.
Jag skrev ett långt fint inlägg för ett par minuter sedan, varpå internet här dog och all min text försvann.

Jag blir mer och mer bitter.
Människor är dåliga. Jag försöker, och försöker och försöker!
Jag vill stundvid bara resa mig upp och skrika att Allt skall dra åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback