Skadeskjuten varg

Tänkte skriva en fin dikt är, men i min ångestattack råkade jag ta bort den.

Innebörden var iallafall att om ett rovdjur blir skadeskjutet och överlever mot alla odds.
Så kommer det tillslut tillbaka starkare och tar jägaren.

Jag är tom just nu.
Jag vet att jag låter patetisk och barnslig eller whatever.
Men jag är helt tom.
Varför kan jag inte bara lyssna på folk som vill mig väl och förvarnar mig.
I'll probably be back sometime.
Byebye.
Ni som har mitt nummer, grattis, ni som inte har det.
Byebye.
Jag är verkligen en obotlig, hopplös, korkad, romantiker.
Jag förtjänar en lobotomi.

Skrivstopp på obestämdtid.
MSN skall bort och inga communities för min del.
Jag vill begravas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback