So... Like.. FUCK OFF! ^^

Det är en kombination av allt som får det här att bli så jävla svårsvalt.
Redovisning imorgon och tenta i övermorgon. Jag tror det kommer gå bra.
Då har jag överlevt första kursen utan problem..
Då är det bara mitt privatliv kvar att försöka bända rätt.

Jag tror jag hittat ett sätt för att klara av det här.
Celibat! Jag går nu i celibat. Jag kommer neka all närhet, och jag kommer inte stöta eller försöka få närhet på något sätt.
Då kan man inte heller bli sårad eller dissad. Det är en optimal lösning.

"Så som du vill att andra skall vara mot dig, skall du vara mot dem."
Är folk dumma i huvudet, så kommer inte jag vara schysst tillbaka heller.
Jag TRÖTTNAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback