Ny lista.

Namn : Ted Thilander
Födelsedag: 10 februari
Född : 1989
Hemstad : Borås
Ögonfärg : Blåa
Hårfärg : Svart med en snygg utväxt
Längd : 186 cm
Högerhänt/vänsterhänt : Högerhänt
Civilstatus : Singel - inte intresserad
Värsta ovanor : Megalomani och självgodhet
Skostorlek - 45-46
Är dina föräldrar skilda : Inte än.
Skor i dag : Slitna gamla adidas när jag var ute med hunden.
Rädslor : Getingar och stegar.
Mål för året : Överleva högskolan och förbättra mitt psykiska mående.
Det första du tänker på när du vaknar : SNOOOZE!
När går du & lägger dig: Tidigast 00:00
Mest saknade : -_-

ANTAL
antal personer du kysst : Borde snart vara på 3 siffrigt iallafall.
antal syskon : En lillebror.
antal piercingar : Nämner bara dem jag har smycken i just nu. En sidolabrett och 2 i vänstra örats överdel.
antal tatueringar : En bevingad orm på armen. Nästa kommer bli en fenix på högeraxeln.

FRAMTIDEN
namn på barn : Seth eller Vincent. Har inte funderat på tjejnamn..
vill bli : Rik och lycklig. ;P
drömjobbet : Någon mysko version av författare, lärare, journalist?

FAVORIT
mat: Gillar italiensk och orientalisk mat skarpt.
sport : Kampsport.
djur : Orm och varg.
glass : Kaffeglass.. >.<
godis : Choklad
låt : Kryptonite - 3 Doors Down
nummer : 9
tuggummi : Har ett vagt minne av ett Kalle Anka tuggummi jag älskade när jag var riktigt liten.
helgdag : Dissar alla lika mycket.
årstid : Höst/Vinter
tandkrämsmak : wtf!?
radiostation : RixFM om jag nu måste lyssna på radio

HAR DU NÅNSIN
varit kär :  .. Mhm..
blivit dissad : HÖHÖHÖ!! HAHA!!... Självklart inte. Aldrig någonsin!...
rymt hemifrån : En gång.
föreställt dig ditt ragg naken : Klart som satan. XD
skolkat : Jag är fd. estet.. :P
sovit utomhus : Det har hänt...
gråtit i skolan : Mjo, alla har vi våra svaga stunder..
spytt i skolan : Är man sjuk, så är man.
velat bli modell : Jag tror jag har kropp för det.. ;P
gjort något dumt som du skrattar åt i dag : Inte som jag står för. ;)
sett en död människa : Mjo..
druckit alkohol : Nej, självklart inte. Skulle aldrig någonsin besudla min kropp med denna livsnödvändiga tingest!!
använt droger : Jag har prövat, ok?
ätit sushi : Jag har smakat på det nu, and I did not like it. >.< Fish isn't for me.
retats : Naw.. :P Klart jag har. ^^

THIS OR THAT
cider eller öl : Cider!
pepsi/cola : cola.
mc donalds/burger king : Burger king, av ren princip.
kärlek eller sex : Just nu är jag mest sugen på sex Med kärlek.. :/
choklad/vanilj : choklad
jordgubbar/blåbär : Jordgubbar
kött/veg : Kött
tv/film : Film oftast.
gitarr/trummor : Gitarr så klart! Spelat i 12 år.
adidas/nike : ... Pass.
kinesiskt/mexikanskt : Kinesiskt.
kakor/paj: Båda, samtidigt.
mtv/vh1 : MTV
blind/döv : blind >.<

KAN DU
gå ner i splitt: Med våld?
skriva med båda händerna : Ja, men det är oläsligt vilket som.
vissla : Jadå.
blåsa en bubbla : Beror på med vad, men oftast, ja?
ha dina ögon i kors : Av princip skäl vägrar jag ens se om jag kan.. :P
nudda näsan med tungan : Nej.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
du nuddade : Evve, igår natt. Hejdåkram.
du hade sex med :
du pratade med : Min far.
du msnade med : Random människa jag inte pratat med på minst 3 år.
du kramade : Evve.
du skällde på : Mor.

SENAST DU
skrattade : Nyss. Provade spelet Alice.
grät:
filmen du såg : Hulken med Edward Norton
tuggade tuggummi : Någon gång förra veckan.
drog ett skämt : Igår.
sjöng en sång : Nyss.

VAR ÄR DU
vad ser man utanför ditt fönster : Parkering, skogskulle, kyrkostapel.
lyssnar du på musik nu: Inte just nu.
vad har du på dig : Chillkläder. Mjukisbyxor osv.
 vad är det på din musmatta: Laptop samt en med luftballonger på för min stationära.

HAR DU NÅGONSIN
blivit kallad hora : Jepps.
ljugit om din ålder : Ja.
bråkat utan anledning : Anledningen i sig har väl existerat. Men den har varit dålig.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol : Jepp
rökt : Jadå.
shoppat : Om man ens kan kalla det det.
skejtat : Nej.
bakat : Kanelbullar!
motionerat : Jepps. Inget överambitiöst dock. Jag går på långa promenader.
solat : Nej.
haft sex :



Har läst klart Wolvén nu. Halvbläddrat i Apostalis.. Sitter och stirrar mig blind på den englska jävla boken..
Tentan är visserligen på torsdag, men va fan, det måste fastna i skallen också.
Jag är glad för alla dem det verkar gå så bra för just nu.
Även om det låter olikt mig, så ler jag genom andras lycka..
Så får jag hanka mig fram ett tag.
Det verkar gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback