En tesurpel i etern.

Sitter i en tyst och död lägenhet nu.
Tar en klunk kaffe och streckläser min kurslitteratur till tentan imorgon.
Det är först nu nervositeten kommer. Trots att jag borde känna mig säker på tentan nu.
Har massakrerat mina anteckningar, kurslitteraturen, kompendierna och diverse kroppsdelar med mina nya fina markeringspennor.
Hoppas verkligen jag klarar den. Kommer få minst 8 poäng.
G är 10, så jag lär klara det..

Den här kvällen har varit rätt kaotisk och mysko..
Jag måste göra något drastiskt för att förändra min situation.
Antingen förändra något, eller kanske förstöra för mig själv för att tvinga fram en förändring av något slag.
Det hade varit så mycket enklare om jag fick lite medhåll av världen ibland. :P

Nu skall jag återgå till studierna iallafall..

Jag hoppas verkligen att .. det tillslut kommer gå upp för människor vad dom kan tänkas gå miste om.
*sucka*
Människor är dåliga och klumpiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback