Vart får jag allt ifrån? - Glöggen!

Sitter nu framför datorn, helt yrvaken och förvirrad, i en tom lägenhet.
3 timmars sömn innan en redovisning är inte optimalt. It might have been worth it though. Verkar ha fått en mycket bättre vän nu iallafall. :D Är inne på min andra kopp kaffe nu. Tog en innan jag gick ut med min lilla vovve, och pimplar en nu medan jag går igenom vår presentation.
Jag är rätt glad att jag pratade en del med de andra grupperna hur deras redovisningar gick till igår.
Det verkar faktiskt som att jag kanske rent av kommer tycka om tycka om läraren som övervakar vår redovisning.
Med tanke på vad han sagt till de andra grupperna kommer han förmodligen ge vår grupp en knäpp på nosen.
Det är nästan ett måste om vi skall fortsätta göra arbeten ihop.
Lyssnar inte kvinnorna i min grupp på mig måste dom väl ändå lyssna på vår handledare iallafall?

Jag känner att jag faktiskt kommer klara mitt celibat rätt galant. Det krävs bara rätt mentalitet, och jag känner redan att jag tjänat på den för mitt eget välmående. Det positiva med det hela är att jag inte behöver känna mig dissad eller förbisedd mer. Investerar man inga känslor och satsar engagemang, så kan man inte bli sårad.
Visst en tråkig och grå vision, men om man nu verkligen behöver en paus från känslor osv. så är det precis lika färgstarkt som något annat.

Rania kom hit och sov över i natt igen, och nu stack hon precis härifrån. Jag anser inte att detta är ett brott mot mitt celibat. Punkt. :P

Jag vet att jag egentligen borde ha överseende med så jävla mycket hos folk. Men alltså, seriöst, ibland måste man faktiskt få förvänta sig att människor måste bita ihop. Annars går de miste om chanser som dom kanske skulle uppskattat. Men ja, du när det kanske försent. Jag tänker inte bryta mitt celibat för någon, och om någon får för sig att pröva mig, så kan jag lova att dom kommer bli besvikna. Om jag kan motstå att röra Rania, som trots allt är den hetaste människan jag vet, så kan jag nog motstå er andra också. :P

När jag kommer hem blir det förmodligen powernap deluxe, och sedan mer tentaplugg. Jag känner mig rätt säker på det här nu ändå. Låt oss hoppas att det inte är obefogat.
Over and out.
Skål.
Blubb.
Take care.
Ha en bra dag.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Rania

höhö.. ;P

2008-09-24 @ 08:09:27
URL: http://www.masakarasu.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback