Kaffe, födelsedag och design.

Igår firade vi min födelsedag, dock fyller jag ju inte förrän imorgon. Har fått det jag kommer få redan, och jag klagar inte. Mängder med saker till lägenheten. Jag själv raidade ikea häromdan och blev många tusen fattigare. Däremot är jag en riktigt snygg lägenhetsmöblering rikare ;)

Vad är det med mig? Jag har knappt kunnat gå upp på mornarna nu senaste två veckorna. Kommer nästan alltid försent till lektionerna och så vidare. Förlite sömn mayhap? Sitter och pimplar kaffe nu, samtidigt som jag skriver här. Skall slänga mig ner till bussen så fort sista klunken är svald.

Jag tänkte fortsätta med min bloggdesign. Kan jag få lite konkreta tips och så? Jag kan inte ändra färgtemat och göra det ljusare utan att byta ut hela designen. Allt beror på besökarnas grafikkort osv. På min skärm är de gråa nyanserna redan jätteljusa.Finns det några av mina besökare som inte ser högersidan av bloggen? Vet att det krånglat en del tidigare..

Jag vet inte vad som händer och var allt är påväg. Jag vågar inte känna eller ta reda. Det får helt enkelt bara flyta på. Jag vet bara att känslor inte är min grej just nu. Och jag önskar verkligen att jag kunde bita ihop och sluta känna. Som sagt har det aldrig varit min grej. Speciellt inte när det jag måste sluta känna för är något jag tycker är underbart.

Förövrigt gjorde jag det mest modiga jag gjort på år och dagar. Och jag är ändå van vid att tala inför folk och så vidare. I talked to her. Walked straight up to her, and talked. Sprängde bort alla tvivel om att det inte hade med att hon var rädd. Hon ville bara bli av med mig. *garv* I hate when my predictions are correct. :P

Blubb out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback