Kvällsfunderingar.

Min träning knallar på. Var och körde ytterliggare mer gym idag. Skall eventuellt dit ons, fred eller i helgen..
Träffar ju massvis med människor jag önskade att man fick träffa oftare där.
Trevligt, trevligt.
Rania kommenterade även att det börjar synas. Jag klagar inte. ^^

Sitter med skolarbete nu, skulle egentligen lämnat in den här vid det här laget, men va fan.
Jag har rätt att ta det lite chill. Det är mycket nu, både formellt och privat.

Jävla skit egentligen.
Men vad skall man göra?
Människor är och förblir slavar för sina känslor.
Knepiga idioter är vi.
Hur som helst, det är bara att bita ihop och gå vidare I guess.

Jaja, fjärde gången gilt eller något?
Folk har en tendens att förändras när jag kommer in i deras liv.
Det skall tydligen vara rätt svårt att hitta någon som faktiskt uppskattar mig för den jag är och vad jag vill.
Frammåt mot nya horisonter.
Eller?..
Jag har hört att alla är värda en andra chans.

Återigen, människor är slavar för sina känslor.

Kommentarer
Postat av: Rania

Du kommer få höra negativa kommentarer om du börjar likna en morot dock ;D

2009-02-02 @ 22:43:00
URL: http://rania.synvinklar.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback