Späckade dagar.

Vad kan man säga?
Jag har fullt upp, och problemen hopar sig.
Omtenta på fredag, och ett par kompletteringsuppgifter att göra tills dess.
Samtidigt som jag har ett liv att leva.

Dagen har spenderats i sängen med min kurslitteratur.

Senaste veckan har varit katastrofal egentligen.
Men ett par ljuspunkter har jag minsann sprungit på.
I fredags var det rollspel för halva slanten. För att citera Erika:
"Ted, hädanefter skall du alltid ta med dig alkohol på rollspelsmötena. Du blir så mycket roligare att spela med då."

Efter rollspelet spenderades resterande slanten med ett besök på epsilon.
Det var en intressant kväll. Spenderade natten hos Jessica och Sven.

Nu vill jag dock gräva ner mig igen om emo-genen sätter igång och biter i mig.

Flyttar nästan helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback