Starkförberedelser och klanmöte.

Gick upp tidigt idag och gjorde mig iordning. Packade träningsväskan och så vidare. Tänkte att jag skulle hinna gymma någongång mellan dagens aktiviteter.
Dock ringer min tandläkaren till mig och säger att de är underbemannade pga. sjukdom, så min tid är flyttad. Så jag chillade ett tag fram till klockan 15, då vi skulle börja bygga montrar och så vidare inför Starkdagen imorgon.
Alltså, det känns fortfarande jätte weird att vara nära henne. Hon luktade dock väldigt gott..
Önskade att saker och ting kunde gå lite smidigare för mig på den fronten..

Vi höll på att mecka montrar och sådant fram till kl 18, då jag var tvungen att smita på lajvmöte. Scener är alltid kul, speciellt om vi är ett rum fyllt med toreadorfjollor. Klanhemligheter skall dock inte dryftas öppet i en blogg. *garv*
Men kul var det. ;)
Let the awesomeness of Sonny Hell entrance you!
Nu är det bara en person kvar, sedan får Sonny en ny motorcykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback