Dryg

Jag vet verkligen inte.
Senaste veckans eufori börjar långsamt vändas till något plågsamt.

Grupparbetetna går bra i skolan, men det kommer bli jobbigt med kompleteringsuppgifterna jag tvingas göra.
Jag dränker mig själv verkligen i aktiviteter att göra. Om jag inte hittar något att fylla mina dagar med mår jag seriöst psykiskt dåligt. Mina tankar gör mig illamående. Jag orkar inte känna eller tänka på så enerverande saker.

Imorgon är det lajv. Är inte helt nöjd med att jag måste stanna från 15:00 tills efter städningen.. Brukar alltid gå ett par timmar tidigare för att jag är trött eller nedstämd. Men jaja, det får bli som det blir. Någon seriös smskontakt lär jag inte få vilket fall pga. etiska och moraliska skäl. -_-

Jag är trött, och utmattad pga. dessa jobbiga sitsar.. :/ Kan jag inte bara få en uppgift som skall lösas istället? Tid är en resurs jag vill lägga på något aktivt.. Jag tror inte på passivitet.

Rollspel var det i afton. Alltid trevligt att träffa Wulff och de andra. Min onde ädling missar hela tiden på sitt Merciful/cruel-slag, så jag är ju praktiskt taget GOD. Vad är det här!?
"Dom Skulle hänga från träden, de svinen... Egentligen!"

Har jag något annat förutom träningen på söndag som skall göras i helgen, så är det förträngt. Möjligtvis att städa, men jag har förlorat lusten att orka göra det.

Kort sagt. Saker går. Men knaggligt och baklänges. Men de går!
Fuck this.. -_-
Dumma dryga människor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback