Skål för i helvete.

Jobbade på kåren igår. Det var en erfarenhet att stå i baren. Jobbade på After School i torsdags också.
Dock lite krångligt när man knappt kan prata. Nypiercad. Men svullnaden börjar lägga sig snart.
Gårdagen blev intressant emot slutet och jag blev ett emobarn. Det kom dit folk jag innerst inne redan visste skulle dit. Jag trodde seriöst inte att det skulle påverka mig så mycket som det gjorde.
Jag är bara så löjligt ouppskattad.. -_-

Flyttar den förste mars iallafall..
Fyller 20 den tionde omtenta kort därpå. Uscha..

Hade det inte varit för ett mms och sms hade jag nog brutits ner totalt..
Alla går vidare, förrutom jag tydligen..

Och bara för att poängtera. ALLA har sex Hela jävla tiden med allt och alla. :S
Hur orkar vi leva?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback