Steg i livet.

Ptja, vad kan man säga?
Saker och ting flyter på. Skolan hackade till lite, men va fan, det är inget mn kommer över.
Omtentan är i februari, men jag kan inte misslyckas den här gången. Isåfall skjuter jag läraren.
Annars fungerar allt jättebra.
Lägenheten är fixad, flyttar i mars. Fin etta vid Alingssåsvägen.
Kanske lägger upp en ritning eller något på den sedan. ;)

Vad mer har hänt? Jag har skaffat träningskort, så jag skall faktiskt dra till friskis om en liten stund.
Jag har även fått förtroende av lajvföreningen att skaffa lokaler till helgens lajv. Jag är faktiskt riktigt stolt över det förtroendet. :)
Sedan har jag tandläkartid i veckan också.. Är lite rädd, men det borde inte vara några problem.

Min tungpiercing har blivit bra, så jag kan äntligen prata och äta. :)

Om det inte hade varit för alla sms jag fått den senaste veckan, så vet jag inte hur bra jag hade handskats med allt.
Men det är delvis deras förtjänst att jag mår så bra som jag gör. :)
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback