Då var "sommarlovet" över.

Då börjar sommarkursen igen. Sitter i morgonrocken och surplar morgonkaffet. Har dock ingen mat hemma, så jag får köpa en baugett eller något i stan sedan.
Jag är lite orolig, jag borde skrivit mer på min juridikrapport under dom här veckorna.
Och till råga på allt försvann det jag hade skrivit när min dator bestämde sig för att starta om sig pga. uppdateringar.
Jag vill stänga av den funktionen. Går inte det, så fick jag precis lust att besöka Microsofts huvudkontor..

Så ja, jag får gå till min första lektion efter uppehållet utan att ha något med mig dit..
Hoppas att jag kan få lite dispans iallafall..

Lite skabb, men det får man leva med en bakisdag.


Planer för resten av veckan?
Klarar jag av det tänkte jag försöka ta mig en sväng ner till stan efter letionen. (Vid 20-21 vilket fall)
Kanske avsluta med krogruda beroende på vad mina sms säger.
Blir dock garanterat utgång på lördag. Vi får hoppas på att det blir en revansch.

Vad har hänt sedan jag skrev sist?
Inte speciellt mycket. Jag är inte konstant sexuellt frustrerad längre.
Jag tänker för mycket, och jag är glad att jag skickar gratis sms.
Skulle vara fattig vid det här laget annars.
But I can't help it. Det hade och har varit värt det oavsett.

Ses på trägårn ikväll eller på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback