För i helvetica?

I'm starting from the beginning.
Nu är redovisningarna för Forskningsmetodiken över, och jag det har gått bra. Tenta nästa vecka, men jag tror inte den kommer vara några större problem. Alla i klassen har gjort bra ifrån sig tycker jag, och kursen har varit svår men intressant. Jag var lite rädd för inför redovisningen eftersom jag var sist ut, och jag hade alla andra att jämföra med, samt att jag var.. Ensam om att skriva ensam? XD Min redovisning var mycket kortare och mer koncist, samt att jag skippade att nämna många av sakerna andra grupper lagt enorm vikt på.

And lastly. Jag är Arg. Jag är sjukt Arg. Men mest ledsen.
Jag trodde skitsnack om mig hade börjat läggas ner, och att folk faktiskt börjat växa upp. Men jag hade visst fel. Men det här säger jag: Får jag reda på vem det gäller, så hade jag velat slita den personen i små bitar - om det inte vore för att jag är så Jävla besviken och ledsen istället. Gå och förstör någon annans tillvaro. Miffo.
Det krävs inte mycket för att jag skall le och tycka om min tillvaro. Men trampar du på min, så sparkar jag tillbaka. Lämna min tillvaro ifred!
Och skall man nu ha mage att sprida skitsnack - försök i alla fall vara LITE sanningsenlig wtf. Går det här att spåra åt något håll, så kommer huvuden att ryka. I've done much worse to liers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback