Forskningsmetodik

Sitter på seminarie och skriver blogginlägg. Det säger nog det mesta. ;)
Formler och variabler. Det börjar långsamt gå upp ett ljus. Dock trögt.

Idag är jag nöjd med tillvaron. I'm at peace. Till och med glad.
Faktorerna som stressat mig och dragit ner mig börjar lösas upp.
Personerna som dragit ner mig kapas bort. Nya personer tar deras plats.
Och de personerna gör inte ett lika sunkigt jobb som vänner. ;)

Har fikat nästan varje dag i två veckor nu. Jag har bra vänner.

Och vad som gör mig glad? Ja du, det vet jag inte ens om jag kan säga rakt ut.
Det är för flummigt. Omständigheter? Flummiga omständigheter som inte behöver betyda bu eller bä. MEN de betyder inte garanterat Bä. Vilket är allt som behövdes för att jag skulle börja le igen.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback