I'm a legal alien

Sitter i skolan och putsar på redovisningen i morgon. Det skall nog inte bli några problem. Min enkät om läsvanor är episk!
Utöver det har inget hänt.. Jag flunkade en tenta, men har klarat resten, så jag klagar inte.
Jag försöker känna mig motiverad, men det går inte så bra.. Finns bara färre och färre motivatorer omkring mig.
Somliga som försöker supporta mig ser inte ens att de själva är en anledning till att jag mår som jag mår. :S

Jag är lite besviken, men jag är för dum för att ge mig helt. Jag behöver någonting, och då menar jag Behöver, som i Måste ha. Som syre. Därför tänker jag inte sluta. Tyvärr. -_-
(Jag HATAR FBs version av den smileyn. Den ser så Jävla nöjd ut... och jag använder den bara när jag är missnöjd..)

Min bild är klar, undra om folk ser vem det är? ;P

blubb2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback