Jag har ett gömt behov i sjalen, för just en sån här otänkbar situation

Nattfunderingar.
Kursen tågar på. Jag fick till och med beröm av Lillemor idag. Hon sa att jag skriver metodik på C-nivå. Då blev jag glad. Vad hände sedan? Jag och en klasskamrat beklagade oss över det vidriga vädret - sedan snörvlade vi i kör. ;P
På vägen hem svängde jag förbi Stadsparken med en frapino. Träffade ett par gamla bekanta och umgicks en stund. Sedan började allergin bli lite för påfrestande. När jag kom hem däckade jag i princip.
Sov i ett par timmar. Pga. blandning av mental utmattning av all metodik och allergin, samt annan förvirring.
Vaknade och hade ett otroligt jävla sug efter att rita. Så drog fram min ritplatta och började skissa. Tänkte bifoga bilden jag ritar - i alla fall så långt som jag kommit. ;P
Motivet - well - jag frågade på FB vad jag skulle rita, och det var bara en person som svarade, så då fick det bli som det blev.

tredje jpg-saven.


Vad händer annars? Lektion imorgon igen, så borde nana. En allmän förvirring. Vet inte vad något betyder just nu. Men jag var glad över något ett tag i alla fall - det räknas. o.O Jag måste verkligen hitta nya playlists. Jag orkar inte göra fler egna.. Skall nog lägga mig i sängen, och försöka att inte tänka. Saker blir för knepiga när man tänker för mycket. Jag är verkligen osäker. Jag har inte mycket till självförtroende kvar i världen, men jag har bra vänner som håller mig uppe. ^^
Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla är vi osäkra, inners inne ^^

2010-04-13 @ 02:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback