No music.

En till natt är över. *snörvel*

Har kikat på film och målat.
(Clash of the Titans och 14 Blades.. Båda var riktigt B, om jag får vara ärlig)
Bilden går frammåt, skall försöka bifoga en workprint av den. Har dock censurerat överblicksbilden, så att ingen får tjuvkika innan den är klar. Är riktigt nöjd med färgerna. Dom klassar jag som helt färdiga nu. Det enda som är kvar är detaljer. Typ, linnekant, hudtextur, ett par highlights..
Men det får komma imorgon, om jag orkar fortsätta då.
Jag finner ingen motivation.
Den försvann.

ja vaddå?


Kommentarer
Postat av: Alice

Fan, du är grym!! Så avundsjuk på din skill med pennan och photoshop! Som sagt, G R Y M!!!

2010-04-15 @ 15:23:37
URL: http://ecilaalice.blogg.se/
Postat av: Ted

I would trade my skill, Any day, for happiness.

2010-04-15 @ 15:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback