The Eye of the World

Har börjat läsa samtidigt som jag ritar. The Eye of the World - första boken i The Wheel of Time serien.
Delvis pga. att jag vill se huruvida Jordan skriver bättre än Martin, och om Jamie förtjände att förlora mot Rand. ;P
(Do not mock me for my geekiness. :P)

Jag har redan tagit mig an ett nytt projekt. En bulle till dem som ser vem det är. :P Och känner ni henne, men inte känner igen henne, så blir jag sur. ;P

Exakt, fint hår, yessssssss



Massor med massa ledighet nu.. Det är bra för att rita och vara kreativ antar jag. Men jag vill verkligen inte tänka så mycket. Och jag blir bara mer och mer säker på att jag har rätt om mitt förra inlägg. Speciellt när någon beklagar sig inför mig över sin egen tvåsamhet, och sedan se henne förlåta allt efter en liten ursäkt - för sjuttioelfte gången.
Och jag skall inte tro på att det är svinen som får vad jag önskar mig?
Ja, sure, man kan se det som att de vinner inte i "längden". But life is short. And they win in the short run.
The rest of us don't win at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback