Still haven't found..

I repeat my last entry. :P
Lyckligtvis skrev jag inget dumt..
En ovanligt bra helg. Träffa bra folk, supa, och träffa fler bra människor.
Dock ett stort minus på Qalille som kissar som en jävla fontän... -_-

Många tankar som flyger fram och tillbaka nu mer.
Det är så mycket jag måste ta hänsyn till. Hujedamej.. (Stavning?)
På gott och ont. Jag tänker inte klanka ner på något som får mig att le.

Lektion imorgon (Mer SPSS *brain damage*), kanske fika sedan.
Jag tänker börja skissa lite på ett eget projekt. Borde egentligen försöka ragga fler tatueringssugna. Behöver pengarna till sommaren. Men man har rätt att ha kul ibland!
Hittade en kul sida som har en slags utslagsturnering mellan romanfigurer.
Dvs. who would win in a fight?
Länk här: Epic fight mellan Dumbledore och Kvothe
Det finns korta beskrivningar om vad folk tror skulle hända, och sedan en omröstning om vem som faktiskt vinner enligt oss. ^^
Just nu är det finalmatch mellan Jamie Lannister (Från Ice and Fire böckerna *älska*) och Rand Al'Thor (Protagonisten i Wheel of Time serien.) Lannister, en giftigt ondskefull riddare - incestuös och enhandad. VS. en i princip halvgud. *sucka*
I VOTE FOR THE EVIL UNDERDOG!!
Och nejdå, mitt nörderi är bara hälsosamt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback