Vem vill ha stolthet?

Nu blir det att nana för mig. Har stirrat mig blind på min målning. Nyss märkte jag att det blivit lite proportionsmissar, så jag har fått klippa och klistra i bilden. Ögonavstånd, näsvinkel och läppar.
Men ja, så blir det ibland.

LALALA.. Vaddå?


Men jag börjar bli riktigt nöjd. Jag har redan börjat experimentera med färg, och jag tror det här kan bli läskigt fint. Det är skönt att ha en tidskrävande hobby ibland.
Men jag måste verkligen hitta fler bra spotify-playlists! Jag efterlyser! HJÄLP! :P

Vad skall jag ha värdighet till, när jag kan ha det bra? ^^

Vaknade till att den låten spelades live i p3. (Radioalarm)
Blev seriöst så rörd att jag lipade. XD Så jag mailade in till p3.
Och när jag står och klär på mig, så läser dom upp mitt mail! :D
Ibland har man flyt. ;)

Ibland vet man inte. ^^
Men flyter gör man ändå. XD
GUD vad jag tänker för mycket.
Skjutslåhuggsparka mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback