Well, it's done.

Bilden är klar.
Eller i alla fall så klar som jag tänker göra den.


klar22222222



Jag har bestämt mig att göra vad jag funderat på i ett par år nu.
I need to change. Den jag är har ingen plats i min omgivning.
Jag skall bli ett oempatiskt jobbigt svin.
Eftersom, bevisligen, så är det sådana killar som Har en plats här.
Dem som tjejer försvarar med näbbar och klor.
- och som får dem att må dåligt. :)

The message is clear.

Vill jag vara omtyckt, så måste jag bevisligen bli ett svin. :)
Don't give me shit about it. See how you handle your own life, and accept that I'm forced to do this.
Maybe by you?

FFS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svin vinner inte i längden. Bara om tjejen är en idiot.



Själv har jag fått nog av svin och jag har egentligen bara stött på ett riktigt, men det var ett riktigt megasvin.

2010-04-15 @ 17:40:30
Postat av: Alice

Håller med tidigare komment

2010-04-16 @ 18:29:38
URL: http://ecilaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback