Dag 01: Om mig.

Okej, jävligt brett område alltså. :P

Where to start?

Jag heter Ted Thilander. Mitt fulla namn är Ted Nils Egon Brögger Thilander (You may stop laughing now). Jag är född 89 - föddes i Borås, växte upp i Alingsås och flyttade tillbaka hit till Borås vid 7 års ålder. Jag har en väldigt respektingivande mor, en pedagogisk far och en halvambitiös lillebrol. Bodde hemma hos mina förändrar tills det att jag fyllde 19, flyttade kort där efter till en etta precis i utkanten av centrum.
Jag gick estetisk bild på gymnasiet, och hade jag fått göra om det valet så hade jag gjort det. Det enda jag lärde mig under dem tre åren var; kan man fuska, så ska man - alla genvägar är tillåtna, och det är resultatet som räknas. Efter det jobbade jag i ett år, bland annat som grafiker och sedan som murarlärling. Efter att ha fått en avsmak för hantverkaryrket valde jag att börja plugga igen. Nu inom kort skall jag påbörja sista terminen på OPUS, ett personalvetarprogram med en psykologi-inriktning.
En kort summering av mina intressen:
Rollspel, datorer, målning/teckning, musik (spelat gitarr i rätt många år nu), läsning och kaffe/rökning.

Och min nu ett och ett halvt år gamla katt, Qalille, hälsar.
Det får räcka. ^^

Här är senaste safe saven på gruppbilden från novellen.
Funderar på att posta ett utdrag ur novellen. Men har nog för få läsare som är intresserade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback