Dag 04: Det här åt jag idag

Trots att jag inte har någon kamera till övers så spelar det inte någon roll. Har inte ätit något idag än.
Så det blir ett rätt tomt inlägg. Vaknade relativt sent, har suttit och målat och läst fram tills nu. Spelade i några minuter också, men tröttnade rätt fort. Igår åt jag dock en lasagne jag fick med mig hemmifrån päronen sist jag var där. Min micro fick en riktig användning! Woho! ^^
Och imorgon blir det julbord, blev nyss medbjuden av min mor och far till något stort julbord här i stan! Och innan dess skall jag klippas! Vet dock inte hur än, så det lär bli en överraskning.. För mig med! ^^

Gruppbilden fortsätter växa fram, vet inte om jag lägger upp en safe save inatt. Isåfall blir det en uppdatering senare. Fipplar med ett nitbälte just nu. Metall-effekten var lite knepig, men inga problem. ^^
Nu är det dags för skor, och sedan skall jag börja med ansiktet - sedan är jag klar med den karaktären. Efter att den är klar skall jag fortsätta måla på Scorpio. Har redan börjat skissa på ansiktet på honom. Tittar man noga kanske man ser vem av dem det är trots den låga upplösningen.

Glhf ^^ And for god's sake. L2P like an adult. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback