Dag 10: Det här hade jag på mig idag

Innan jag gick och lade mig igår/imorse kittlade det i min hals. De senaste dagarna har jag haft snubb på nackspärr. När jag vaknade idag var jag död. Jag har gått och blivit förkyld. Riktigt jävla monsterförkyld. Halsen, svaljet och näsan - allt är igentäppt och gör ont som satan. Jag har inte nackspärr, men nacken gör så in i h*lv*t* ont! Sitter nu i feberfrossa och skakar.

---

Senare uppdatering. Nu är klockan över tolv. Har sovit större delen av dagen. Vad jag hade på mig idag?
Well, en förstor hoodtröja, mjukisbyxor, ett par riktigt tjocka sockar, och ett täcke.. ;S *snörvel*

Förövrigt jag har inte rökt på.. Typ två veckor! ;S
Det är rätt awkward att tänka på.. Jag märker hur jag liksom reser mig upp och går mot balkongen, och sedan stå still där.. Och sedan undra varför.. :S Suget är rätt hårt.. XD Och varför jag slutat? Well, ett löfte till mig själv som är så Otroligt jävla töntigt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback