Procastrination!

Stress, stress och mer stress. Nu är en av mina uppgifter klara. I alla fall tillräckligt klar för att jag inte skall gräma mig över den. Imorgon blir det att göra färdigt gruppuppgiften om Anne Frank också. Jag tror det här kommer gå bra. Tenta på torsdag också, i ekonomistyrnining - och av någon anledning, så känns det som att jag kommer klara den.

Vad händer annars? Jag töntar mig som vanligt. Funderar och filosoferar alldeles för mycket. Jag vet vad jag Vill, men om det jag vill är omöjligt, vad gör man då? Intalar sig att Inget är omöjligt? Eller gå vidare? ;P
Jobbig jävla balans, eftersom alla gör avvägningen.  Och de råd jag får är oftast dubbla eller hycklande.
Störande.

Jag fastnade i PS förrut när jag undvek att skriva om diskurser. Är inte klar, men kan vara kul att se hur jag målar upp ett porträtt.

1 2 3 4
5 6 7

Vill fortsätta på mitt stora projekt med World Creator, men jag vågar inte. Måste bli färdig med alla mina stressmoment först. Men snart är det över. Då kan jag fortsätta skriva också. Om AF och Soc tillåter.. *sucka lite*

Senaste safe saven på World Creator:
7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback