Nya tag, nya tentor, nytt liv.

Okej, det var ett tag sedan jag skrev nu. Har egentligen ingenting att skylla på.
Jag har egentligen inte varit upptagen eller stressad. Det har bara hänt en massa saker som gjort att jag inte orkat engagera mig i bloggande eller sociala relationer överlag. Besvikelser och dylikt.

Vad har hänt sedan senaste inlägget?...
Jag har skaffat katt - en riktigt mysig liten tös.
Jag har försökt ha skägg - på gott och ont....
En jävla massa skolarbete - pedagoginstutitionen never cease to surprise me.
Inget annat har hänt på någon annan front - Inget...

Skolan tågar på. Det är i princip det enda jag har just nu. Skolan och min kisse. Har avklarat en tenta i PSA idag, imorgon är det dags för Human Motivation, och på lördag Ekonomistyrning. Tentade tillsammans med OPUS2 idag, det verkade vara en trevlig klass. Några riktigt speciella människor. På gott och ont I guess.

Man blir bara så besviken ibland.
Tillslut för de mest menlösa saker, som vanligtvis inte hade berört en. Men händer samma sak gång på gång..
När får man sätta ner foten, ge individer fingret, och skrika SCREW YOU!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback