*yaaaawn ffs*

Tentorna är nu avklarade, och jag är en stolt ägare av ett Nintendo DS.
Jag kände att jag har rätt att skämma bort mig. Har även funderingar på att uppdatera bloggdesignen lite. Något mer avancerat.. Måste få upp någon bild på Qalille också.
Ligger och drar mig i sängen nu. Gick bara upp för att starta datorn för att komma åt det trådlösa nätet med mitt DS. Nu skall jag dock hoppa ner i sängen igen.
Några tips om vad jag borde och inte borde ta bort eller byta ut på bloggen?
Har redan planer på att byta ut drakarna i boarden, samt lägga till dem på de enskilda inläggssidorna.
Any tips are welcome.
Nu, sängen.

--

Sådär. Första uppdateringen av designen.
Fixat lite boarders. Ändrat färger. Mixat om bilderna lite.
Kommentarer? Missar?

Kommentarer
Postat av: Alice

Kan du inte lägga till något av det du tecknat själv?

Btw, vet du om att färgen på texten som talar om vad man ska skriva i Comment-fälten har samma färg som bakgrunden? ;)

2010-03-28 @ 13:45:40
URL: http://aliceecila.blogg.se/
Postat av: Naima

Hmm, jag måste säga att designen är väldigt mörk...Kan du inte fixa så att texten syns tydligare? Blir besvärligt för mina gamla ögon, ock ock.

2010-03-29 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback