Lägesrapport

Ok, vad händer?
Ekonomistyrningstentan känns rätt fixad. Jag är så förberedd jag kan bli.
Grupparbetet börjar det bli panik med. Men min egna del är i alla fall avklarad. Nu är det bara dags att sätta ihop skiten, och göra en presentation.
Hemtentan går segt. Jag gjorde misstaget att tro att bara för att de första 2/3 gick på en dag, så skulle den sista tredjedelen gå lika fort. Är inte riktigt nöjd med litteraturen vi har faktiskt. Och det är sjukt svårt att hitta begreppen som används någon annanstans. Och exemplen i boken SUGER.

Utöver detta står allt helt still just nu. Eller ja, förutom jobbsök. Det tågar på. Men är sjukt orolig för sommaren. Jävla byråkrati överallt. Blir helt galen. Jag fokuserar på att jag i alla fall klarar första månaden i sommar med mitt sparande.. Men AF krånglar som satan. Bah.

Jag har inte ens tid att skriva på min novell eller att rita egentligen.

Sitter i datorsalen på HB nu och fördriver tid tills nästa lektion. Fick dock reda på att den inte är förän halv tre, så funderar på att skippa den. Kanske kan tvinga Josef att dra på den och ta anteckningar. Det är en extra examination på gruppuppgiften för dem som beklagat sig lite och vill avsluta kursen tidigare pga. planerad semesterresa.. ^^ Är lite avis.

Vad händer mer. Well. Inget. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback