World Creator

Jag skall springa iväg till min tenta om en liten stund. Jag är Sjukt hög på koffein och taurin. Men det här går nog vägen. Natten har spenderats med cigg, energidryck, tentaplugg och målande.

Jag tänkte förnya ett av mina projekt från gymnasiet. Jag målade ett koncept där som jag gillade starkt - men aldrig gjorde helt färdigt pga deadline. Så nu gör jag en ny version av den, fast i datorn i en gigantisk upplösning istället.

Jag tänkte ladda upp safe save'sen igen, som med förra bilden.. Jag är Nästan sugen på att börja mecka med skärminspelningsprogrammet igen, men vet inte om jag orkar.. Kanske sätter ihop bilderna till en videosekvens iallafall?

Hur som helst. Här är vad jag gjort hittills:

1 2 3

4 5 6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback