Dag 13: Den här veckan.

Den här veckan fyller jag år (10 feb, torsdag. Det enda som hunnits med än så länge är rollspel, målning, sova och äta.
Jag tror jag hunnit dricka 8 koppar kaffe den här veckan än så länge. Go me!
Familjen kommer hit på torsdag och det blir ett litet minifirande, sedan åker vi till Gbg på söndag och firar mig tillsammans med min kusin som fyller i princip då också.
Hur går det annars? Ja, bra fråga. Det får jag nästan återkomma om.
Jag har fortsatt måla en hel del. Tänkte ladda upp ett par utan bilderna jag meckat. Det stora projektet jag håller på med kanske är klart snart också!
panda girl!
Var tvungen att göra ett nytt porträtt av Jonna med stilen jag har just nu.. ^^
Här är ett litet experiment jag gjorde häromdagen. Jag hittade en gammal bild som jag aldrig gjorde klart. Så jag målade om den, bara för att se hur mycket jag utvecklats. Så vad tycks? Bilden till höger är självklart inte heller klar. Men det är mest helhetsintrycket som är viktigt.
Och här är sneakpeeken på det stora projektet jag håller på med.. ;P Lite censurer och liknande för att inte avslöja för mycket. ^^
Som vanligt, alla saker jag gör klart laddar jag upp i hög kvalite/upplösning på Deviantart.
http://fire-clanmaster.deviantart.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback